Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Τυφλος δεν γεννηθηκα-τυφλος ''στολιστικα'',
οτι κι αν ειδα το ξεχασα και εμαθα ν'ακουω,
στο σημερα ολα παιζουν για το αυριο ισως και το μεθαυριο,
στο σημερα σημερα δεν υπαρχει,

τυφλος ντυθηκα απ'τα δεινα ξεντυθηκα,
τα ''πρεπει'' σαν νεος απαρνηθηκα και  ξαπλωσα στις
σκεψεις μου,
σαν ελθει η μερα που το φως μου θα βρω
δημοκρατια να θελω να δω κι οχι ολιγαρχια,
 σαν ελθει η μερα που το φως μου θα βρω
τον τοπο μου σε χερια χωρις αλυσιδες θελω να βρω κι οχι
σε χερια ''ξενα'',

τυφλος δεν γεννηθηκα-τυφλος ''στολιστικα'',
κανενα φως τα ματια μου δεν χαλασε παρα μονο
τα αδερφια μου στερησαν το χρωμα,
κανενα φως δεν εβλαψε κανεναν παρα μονο
με λαθητα το σκεπασαν και  το κανανε σκοτεινο,

στο χθες λοιπον χρωσταμε τα παιδια μας,
στο χθες και τα λεφτα μας,
στο χθες τα ονειρα μας και τα ξεφρενα μυαλα μας,
στο χθες τα χωματα μας,
αλλωστε μαζι τα φαγαμε και τα προικια μας....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου